Beauty

Rutina mea de make up

Buna fetelor

Astazi o sa discutam despre rutina mea de machiaj. Stim foarte bine cat de importanta este prima impresie si de aceea ne dorim intodeauna sa aratam impecabil.

Rutina mea zilnica, la capitolul make-up, incepe cu apa de trandafiri, cu care imi demachiez in fiecare dimineata si seara tenul. Mai apoi, folosesc o crema hidratanta si baza de machiaj. Crema hidratanta imi hraneste tenul, iar baza de machiaj ajuta la rezistenta fondului de ten.

Chiar daca aveti impresia ca machiajul este o rutina careia trebuie sa-i acorzi ore in sir, realitatea este ca exista solutii pentru ca aceasta metoda de infrumusetare sa nu va fure prea mult timp.

Fondul de ten pe care il folosesc este Studio Fix Fluid de la MAC, care este si unul din favoritele mele. Acesta are acoperire medie spre mare, are un finish mat ( oferind totusi luminozitate tenului ) , nu necesita fixarea lui cu pudra, decat daca aveti tenul gras. Pe timpul verii insa, folosesc fondul de ten Estee Lauder Double Wear, avand in vedere ca fata mea transpira mai mult. Urmeaza apoi anticearcanul, eu il folosesc pe cel de la MAC Pro Longwear Concealer. Aplic apoi putin blush si highlighter din paleta de la Too Faced, Natural , in zonele pe care vreau sa le evidentiez, iar restul fetei o fixez cu o pudra translucida ( eu o folosesc pe cea de la RCMA) .

Pentru machiajul ochilor folosesc paleta de la Too Faced Chocolate Bar si o mascara de la Max Factor 2000 calorie, iar eyelinerul este optional. La sfarsit, adaug un ruj sau un luciu de buze.

Tu ce rutina de machiaj ai? Astept raspunsurile voastre 🙂

Love,

L.

 

37 de gânduri despre „Rutina mea de make up

    1. Asa este cel mai bine , trebuie sa avem grija de tenul nostru. Mie mi s-a mai intamplat sa dorm machiata si dimineata aveam numai buburuze pe fata 😩

      Apreciază

  1. Eu imi adaptez rutina de machiaj, in functie de cat timp am. Dar in mare parte pasii sunt aceeasi, hidratare, primer, fond de ten, anticearcan pudra si dupa aia vad cat timp mai am disponibil :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Momentan am doar o rutina de ingrijire a tenului cu produse The Ordinary. Urmeaza sa fac un curs de automachiaj pentru a invata mai bine sa ma machiez. Voi reveni cu un nou comentariu dupa ce termin cursul 😂 ca sa fiu in ton cu subiectul articolului 😂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cam același ritual îl urmez și eu, îmi place , de fapt mi se potrivește fondul de ten de la Vichy.
    Demachiere, este nelipsită din ritualul de îngrijire, prefer produsele cu ingrediente naturale.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu